Nepodceňujte úlohu kvalitního CRM systému!
Jistě jste již slyšeli o pojmu CRM systém. Oč se jedná a jaké jsou jeho klíčové parametry?
Shromažďování informací a mapování marketingových informací, to jsou hlavní úkoly tzv. CRM informačního systému (z anglického Customer Relation Managment) pracujícího s daty týkajícími se nejenom vztahů s klienty.
CRM a CRM systém
Ovšem pozor! Nezaměňujte pojmy CRM a CRM systém! Zatímco zkratka CRM znamená zákaznicky orientovaný management, pojem CRM systém je nástrojem, jímž máte možnost CRM aplikovat v reálu. A na ten se v tomto článku zaměříme. Nejedná se totiž jen o obyčejného správce kontaktů. Jeho možnosti sahají mnohem dál.
Parametry kvalitního CRM systému
Kvalitní CRM systém (v doslovném překladu se jedná o řízení vztahů se klienty) v první řadě pracuje s daty obchodního charakteru. Třídí je, analyzuje a vyvozuje z nich závěry. Veškeré informace, ať již se jedná o adresy, faktury, objednávky, poptávky či třeba obraty v jednotlivých segmentech, pak shromažďuje CRM software. Využijete ho ale i při získání detailních informací o zákaznících a jejich potřebách, ať již se jedná o jimi využívané služby či výrobky, které často nakupují.
Analýza a strategie
Dalším segmentem, ve kterém CRM nachází své uplatnění, jsou rozbor a
plánování. S CRM máte možnost lépe plánovat své obchodní aktivity
i účinně rozvíjet své marketingové služby jako takové. Kvalitní CRM
systém zkrátka nashromáždí data a s nimi pracuje. Výsledkem je lepší
porozumění zákazníkům a jejich potřebám, které se samozřejmě
mění.
Lepší marketingové aktivity
Další úlohou CRM systému je mapování firemní obchodní činnosti, kterou je následně možno lépe analyzovat, a tím pádem i vylepšovat. Pokud jsou u vás marketing i prodej podřízeny vašim klientům, měli byste o implementaci CRM systému do vašeho informačního systému minimálně uvažovat.
Vhodným řešením může být třeba CRM systém od společnosti Systemcrm.cz, který rovněž nabízí i kvalitní ERP systém.
Článek Nepodceňujte úlohu kvalitního CRM systému! byl publikován 26. března 2019 v 21.45 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- CRM a ERP – kdy a co využívat? 21.03.2022 00.00
- CRM systém je kombinace obchodních strategií, softwaru a procesů 19.02.2021 22.15
- Eway-CRM: Intuitivní aplikace pro efektivní řízení projektů 30.07.2019 23.15
- Kancelář v e-mailu? S novou generací CRM žádný problém! 31.07.2017 15.00
Top 10
- Nero 7 download
- Trendy pánské tenisky pro podzim 2024
- Pronájem virtuálních serverů: Jaké jsou jejich výhody a nevýhody?
- IT outsourcing v roce 2025: Jaké technologie vám zajistí konkurenceschopnost?
- Online dotazník pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
- Prožijte léto s pánskými botami z Robelshoes
- Raspberry Pi – průvodce výběrem nejlepšího modelu
- Držte krok s dobou: Jaké (ne)výhody přináší digitalizace dokumentů?
- Jak využít umělou inteligenci pro správu PPC reklam?
- Co je integrační software?
Tagy
Pravopis digitalizace kryptoměny Google MP3 karaoke chat, komunikace integrační software umělá inteligence Office
Doporučujeme
Máte tiskárnu? Ať již jste firma či spotřebitel, vyzkoušejte naše tonery ve slevě. Tonery a náplně do tiskáren HP máme za bezkonkurenční ceny.