Nepodceňujte úlohu kvalitního CRM systému!

Nepodceňujte úlohu kvalitního CRM systému!

Jistě jste již slyšeli o pojmu CRM systém. Oč se jedná a jaké jsou jeho klíčové parametry?

Shromažďování informací a mapování marketingových informací, to jsou hlavní úkoly tzv. CRM informačního systému (z anglického Customer Relation Managment) pracujícího s daty týkajícími se nejenom vztahů s klienty.

CRM a CRM systém

Ovšem pozor! Nezaměňujte pojmy CRM a CRM systém! Zatímco zkratka CRM znamená zákaznicky orientovaný management, pojem CRM systém je nástrojem, jímž máte možnost CRM aplikovat v reálu. A na ten se v tomto článku zaměříme. Nejedná se totiž jen o obyčejného správce kontaktů. Jeho možnosti sahají mnohem dál.

Parametry kvalitního CRM systému

Kvalitní CRM systém (v doslovném překladu se jedná o řízení vztahů se klienty) v první řadě pracuje s daty obchodního charakteru. Třídí je, analyzuje a vyvozuje z nich závěry. Veškeré informace, ať již se jedná o adresy, faktury, objednávky, poptávky či třeba obraty v jednotlivých segmentech, pak shromažďuje CRM software. Využijete ho ale i při získání detailních informací o zákaznících a jejich potřebách, ať již se jedná o jimi využívané služby či výrobky, které často nakupují.

Analýza a strategie

Dalším segmentem, ve kterém CRM nachází své uplatnění, jsou rozbor a plánování. S CRM máte možnost lépe plánovat své obchodní aktivity i účinně rozvíjet své marketingové služby jako takové. Kvalitní CRM systém zkrátka nashromáždí data a s nimi pracuje. Výsledkem je lepší porozumění zákazníkům a jejich potřebám, které se samozřejmě mění. 

Lepší marketingové aktivity

Další úlohou CRM systému je mapování firemní obchodní činnosti, kterou je následně možno lépe analyzovat, a tím pádem i vylepšovat. Pokud jsou u vás marketing i prodej podřízeny vašim klientům, měli byste o implementaci CRM systému do vašeho informačního systému minimálně uvažovat.

Vhodným řešením může být třeba CRM systém od společnosti Systemcrm.cz, který rovněž nabízí i kvalitní ERP systém.

Článek Nepodceňujte úlohu kvalitního CRM systému! byl publikován 26. března 2019 v 21.45 v rubrice PR články. Autorem článku je Inzerce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...